پرسش و پاسخ

سعی ما بر این است که به سوالات شما  پاسخ دهیم . لطفا سوالات خود را در بخش تماس با ما  مطرح کنید.

 

 

  • مراحل انجام یک پروژه به چه صورت میباشد ؟

    1. ثبت پروژه از بخش ثبت سفارش
    2. تایید پروژه و توافق طرفین روی قیمت و جزئیات پروژه
    3. پرداخت پیش پرداخت (حدود ۳۰ درصد هزینه کلی) و شروع مرحله اجرای پروژه
    4. اجرای پروژه در مدت تعیین شده
    5. تایید انجام صحیح پروژه توسط کارفرما
    6. پرداخت مابقی هزینه پروژه و تحویل پروژه
  • چگونه یک پروژه سفارش دهم ؟

    ابتدا مطمئن شوید که پروژه در خواستی منطبق با حوزه فعالیت ما باشد. اگر قبل از ثبت پروژه سوالی دارید از بخش تماس با ما در میان بگذارید.

    پس از آن میتوانید از بخش ثبت سفارش پروژه خود را ثبت کنید. لطفا فرم ثبت سفارش را با دقت پر کنید و در فیلد شرح پروژه، عملکرد کامل پروژه را به دقت شرح دهید. توضیحات شما در این بخش مبنای انجام پروژه خواهد بود. پس از ثبت پروژه ما آن را بررسی کرده در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت. اگر انجام پروژه تایید شود ولی نیاز به اعمال تغییر در پروژه دارید باید تا قبل از شروع مرحله اجرای پروژه تغییرات لازم  را اعمال کرده و پروژه دیگری ثبت نمایید.

تیم دیجیترونیک آماده انجام پروژه های الکترونیکی در کوتاه ترین زمان میباشد